طراحی مهدکودک و خانه بازی - استودیو قاف

آذر ۲۳, ۱۴۰۰by استودیو قاف0

طراحی مهد کودک و خانه بازی یکی از نیازهای اساسی برای مهد کودک ها و خانه بازی هاست. طراحی فضای خانه بازی متناسب با روحیه کودکان تاثیر مستقیم در روحیه و شادابی کودکان دارد. امروزه توجه فراوانی به روانشناسی کودک، روحیات کودکان و تاثیر رنگها و احجام در رشد شخصیت و شادابی کودک می شود.  این اصول باید در تمام مراحل راه اندازی و تاسیس یک خانه بازی از خرید تجهیزات خانه بازی تا آماده سازی و دیزاین فضاهای داخلی مورد توجه قرار میگیرد.  طراحی خانه بازی جز زیر مجموعه های طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می گردد.طراحی خانه بازی کودک

طراحی فضای خانه بازی کودک در مراکز خرید و مجتمع های تفریحی رواج فراوانی پیدا کرده است. امروزه به دلیل مشغله های والدین و آپارتمان نشینی مخصوصا در شهرهای بزرگ کودکان فضا و فرصت کمتری برای بازی در فضای بیرون خانه و معاشرت با همسن و سالان خود دارند. از این مراکز مخصوص بازی کودکان مانند پارک کودک، مهدکودک و خانه بازی ها اهمیت و رواج فراوانی پیدا کرده اند. طراحی مهدکودک و خانه کودک با توجه به اصول روانشناسی کودک توسط تیم استودیو قاف انجام می شود. امروزه حتی بیشتر مراکز خرید و رستوران های بزرگ عمدتا فضایی برای کودکان فراهم میکنند. برای سفارش طراحی فضای داخلی مهدکودک و فضا سازی خانه بازی با شماره های تماس دفتر معماری استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

ایده های طراحی فضای داخلی خانه بازی و مهدکودک

در زیر برخی عکسهای طراحی داخلی و فضاسازی داخل خانه بازی و مهدکودک گذاشته شده است. شما می توانید برای ایده گرفتن در جهت طراحی و تجهیز خانه بازی یا حتی فضای بازی کودکان در خانه و ویلا از این عکس ها استفاده کنید. برای مشاوره حرفه ای طراحی فضای داخلی مهد کودک و فضا سازی خانه بازی و پلی هاوس کودک با توجه به اصول معماری با شرکت معماری استودیو قاف تماس بگیرید.

طراحی داخلی فضای بازی

طراحی خانه بازی

طراحی اتاق مهدکودکطراحی اتاق بازی کودکطراحی فضای داخلی مهدکودک

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.