طراحی نمای اداری تجاری تنظیم شاهین - استودیو قاف

طراحی نمای اداری تجاری تنظیم شاهین در شهرستان عسلویه ، قلب صنعت نفت و گاز ایران قرار دارد. در همسایگی استان‌های فارس و هرمزگان، شهرستان عسلویه خودنمایی میکند که در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار گرفته است. عسلویه نه تنها به واسطه منطقه اقتصادی انرژی پارس و حضور شرکت های پایپینگ پالایشگاه و صنایع مرتبط با نفت و گاز دارای اهمیت ویژه ای است بلکه دارای جاذبه های دیدنی، مناطق زیبا و طبیعتی نیز میباشد دارد.

ملزومات طراحی پروژه اداری تجاری

پروژه طراحی نمای مجموعه اداری و تجاری تنظیم شاهین که با کاربری اولیه گاراژ توسط شرکت صنعتی تنظیم شاهین خریداری شد پس از بررسی های میدانی و تغییر کاربری به واحد های اداری توسط دفتر معماری استودیو قاف طراحی شد. تیم معماری استودیو قاف پس از بررسی شرایط محیطی، مجوزهای شهرداری و در نظر گرفتن سلیقه کارفرما اقدام به طراحی نما و فضای بیرونی این مجموعه کرد. 

طراحی نمای اداری تجاری این بنا با توجه حفظ اصالت نمای قبلی پروژه ( استفاده از کاشی قرمز) در دستورکار طراحی نمای جدید قرار گرفت. به همین منظور با اصلاح خط آسمان و الحاق نمای خشک بتنی بر روی کار و همچنین استفاده از ورق های سی ان سی، به نما شکل و شمایلی اداری بخشیده شد.در فضای زیر مجموعه فضای تجاری مغازه ها در نظر گرفته شده و طراحی شده است. تاکید بر یکپارچگی مغازه ها و تابلو ها از دیگر اصول رعایت شده در طراحی نمای پروژه اداری تنظیم شاهین میباشد.

طراحی پروژه های اداری و تجاری چند منظوره تفاوت های بسیاری با پروژه های مسکونی از جهات مختلف دارد. یک شرکت معماری با تجربه طراحی ساختمان های چند منظوره می توانید مشاور خوبی برای شما در انجام چنین پروژه های باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طراحی نمای اداری تجاری و مشاوره رایگان  خدمات معماری و سفارش طراحی تجاری اداری با مشاورین استودیو قاف تماس بگیرید.

کارفرما :
جناب آقای نصرآبادی
موقعیت:
عسلویه
کاربری:
اداری-تجاری
متراژ:
1000 مترمربع زیربنا در 2 طبقه
سبک طراحی:
مدرن
سال ساخت :
1399
خدمات:
طراحی فاز 1 و 2 نما

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.