طراحی ویلا در مهرآباد رودهن - استودیو قاف

پروژه طراحی ویلا در مهرآباد رودهن به درخواست کارفرمای بخش خصوصی انجام شده است. تغییر سبک زندگی در دوران معاصر بهره مندی از یک محیط آرام و به دور از هیاهو را تبدیل به یک نیاز کرده است. . برای جامه عمل پوشاندن به این نیاز، بسیاری از افراد امروزه داشتن یک اقامتگاه ویلایی در فضایی به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ مانند تهران را در دستور کار قرار می دهند.

منطقه مهرآباد که از توابع بخش رودهن در منطقه کوهستانی با آب و هوای سرد و معتدل قرار گرفته است، به دلیل نزدیکی به محور اصلی تهران دماوند و همچنین فاصله نسبتا کم از پایتخت، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از پایتخت نشینان برای دوری از آلودگی های شهر تهران به این منطقه پناه آورده اند و ویلاهای بسیار زیبایی در منطقه طراحی و ساخته شده است.

در طراحی ویلا به سبک مدرن در مهرآباد تاکید بر دید کامل بر طبیعت بوده است. واقع شدن ساختمان ویلا در ارتفاع بالاتری نسبت به باغ این امکان را به صورت کامل فراهم کرده است. برای بهره بردن بیشتر و بهتر از دید و منظره باغ پنجره سرتاسری در طبقه دوم تعبیه شده است، همچنین شاه نشین طبقه سوم که در ارتفاع بالاتری نسبت به کل ساختمان قرار گرفته است، منظره بی نظیر و بکر کوه را برای ساکنین به ارمغان آورده است.

سطح اجرای ویلا نسبت به باغ ۱۰ متر بالاتر است که در این اختلاف سطح پارکینگ سرپوشیده و اتاق تاسیسات  قرار گرفته اند. همچنین تاسیسات استخر روباز تراس بالایی نیز در این فضا گنجانده شده است. برای طی نمودن این اختلاف سطح و دسترسی به ویلا و استخر موجود در این تراز علاوه بر پلکان فاخری که در محوطه قرار گرفته، یک آسانسور نیز لحاظ شده است.

طراحان ما در استودیو معماری قاف در طول طراحی و اجرای ویلا در کنارتان هستند برای تبدیل رویاهای شما به واقعیت.

موقعیت:
مهرآباد رودهن
کاربری:
ویلایی
متراژ:
600 مترمربع زیربنا در 3 طبقه
سبک طراحی :
مدرن
سال ساخت:
1399
خدمات:
طراحی پلان نما و دکوراسیون داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.