طراحی ویلا در نوشهر- ویلای مدرن آقای تاجیک - استودیو قاف

این پروژه طراحی ویلا در نوشهر به درخواست کارفرمای محترم جناب آقای تاجیک انجام شده است این پروژه ویلایی ، در سه طبقه ۲۵۰ متر مربعی و در منطقه ای لوکس در یکی از شهرک های اطراف شهر نوشهر واقع شده است. توجه ویژه به سبک طراحی ویلا به صورت مدرن و استفاده از متریال های به روز از خواسته های اصلی کارفرما در این پروژه بوده است. همچنین طراحی نما ، محوطه سازی ویلا و پلان های فاز ۲ معماری این پروژه به عهده استودیو قاف بوده است.

طراحی این ویلا در نوشهر مازندران با توجه به حساسیت کارفرما با محدود سازی المان ها و استفاده از متریال چوب ترموود و فلاشینگ انجام گرفته است. به کار بردن رنگ های تیره با ترکیب چوب و سقف شیروانی از جنس ورق بر مدرن بودن طرح تاکید میکند.سعی بر این بود که از ظرفیت های موجود ملک و بنا حداکثر بهره برده شود و فضاها برای استفاده بیشتر و بهتر بهینه شوند. تراس های موجود در ضلع جنوبی و شمالی برای استفاده حداکثر از منظره جنگل و دریا تعبیه شده اند. طراحی سقف شیروانی در ضلع غربی و امتداد آن تا سطح زمین به منظور جلوگیری از نفوذ باد مزاحم غرب بوده است.

طراحی ویلا نوشهر

نوشهر یکی از شهرهای مناسب و پرطرفدار برای علاقه مندان به سفر و اقامت در شمال کشور می باشد. اگر قصد طراحی و ساخت ویلا در نوشهر و مناطق اطراف آن را دارید می توانید از خدمات حرفه ای دفتر معماری استودیو قاف استفاده نمایید. استودیو قاف با بیش از ده ها پروژه ویلایی و اجرایی در نوشهر و سراسر استان مازندران آماده ارائه مشاوره و همکاری با مالکین و کارفرمایان محترم می باشد. برای سفارش ساختو طراحی ویلا در نوشهر و سایر نقاط با دفتر معماری استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

کارفرما:
جناب آقای تاجیک
کاربری :
ویلایی
متراژ:
750مترمربع زیربنا در سه طبقه
سبک طراحی:
مدرن
سال ساخت :
1399
خدمات:
طراحی پلان ، نما و محوطه، طراحی فاز 2

یک دیدگاه

  • کتی

    سپتامبر 26, 2021 at 10:23 ق.ظ

    واقعا جذابه

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.