پروژه ویلای چناران - صحت - طراحی نما ساختمان و ویلا - دفتر معماری استودیو قاف

طراحی ویلای مدرن در منطقه چناران - مهرآباد رودهن در نزدیکی تهران

طراحی ویلای چناران

امروزه به علت تغییر سبک زندگی، برخورداری از یک محیط آرام و به دور از هیاهو، بیش از پیش احساس می شود. برای جامه عمل پوشاندن به این نیاز، بسیاری از افراد امروزه داشتن یک اقامتگاه ویلایی در فضایی به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ مانند تهران را در دستور کار قرار می دهند.

منطقه مهرآباد که از توابع بخش رودهن در منطقه کوهستانی با آب و هوای سرد و معتدل قرار گرفته است، به دلیل نزدیکی به محور اصلی تهران دماوند و همچنین فاصله نسبتا کم از پایتخت، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از پایتخت نشینان برای دوری از آلودگی های شهر تهران به طراحی ویلا در منطقه رودهن  پناه آورده اند. از این رو در سال های اخیر ویلاهای بسیار زیبایی در منطقه مهرآباد و رودهن طراحی و ساخته شده است.

خصوصیات پروژه

در طراحی ویلای مدرن چناران تاکید بر بزرگی پنجره ها و حداکثر استفاده از نور و منظره بیرون بوده است به همین منظور تلاش شده است تا در ۴ جبهه نمای این ویلا از پنجره های قدی و بزرگ استفاده شود.این پنجره ها علاوه بر ایجاد فضایی نورگیر و امکان استفاده حداکثری از نور طبیعی باعث ایجاد زیبایی و جلوه ای خاص در نمای ویلا گردیده است.

همچنین وجود تراس بزرگی در جهت جنوبی برای استفاده ساکنین از منظره باغ و استخر میباشد. با قرارگیری یک مینی بار و سالن نشیمن و همچنین جکوزی سرپوشیده در طبقه سوم و در کنار روف گاردن، فضای نشیمن دیگری برای استفاده بیشتر ساکنین از فضاهای آسایش فراهم آمده است. با توجه به فضا در طراحی داخلی و طراحی محوطه ویلا نهایت توجه و استفاده بهینه از تمامی فضاها در نظر گرفته شده است.

طراحان ما در استودیو معماری قاف در طول طراحی و اجرای ویلا در کنارتان هستند برای تبدیل رویاهای شما به واقعیت. با یک تماس از مشاوره رایگان و خدمات شرکت معماری استودیو قاف بهره مند شوید.

کارفرما:
جناب آقای صحت
موقعیت:
رودهن- مهرآباد- چناران
کاربری:
ویلایی
متراژ:
460 مترمربع زیربنا در 3 طبقه
سبک طراحی :
مدرن
سال ساخت :
1399
خدمات:
طراحی پلان و نمای 4 جبهه

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.