پروژه ویلایی کردان - آقای نبی ای

منطقه کردان در حوالی کرج یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق نزدیک به تهران برای داشتن یک ویلاست. وقتی حرف از کردان میشه  منظور روستاها ومناطقی هستند که علاوه بر روستای کردان  شامل روستاهای اطراف هم میشود. روستای ولیان از آن دست روستاهای کم آوازه تر این منطقه است. ساخت و طراحی ویلا و عمارت های لوکس و مدرن در کردان رونق و علاقمندان بسیاری دارد

روستای ولیان منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا نزدیک تهران است که مدت هاست به عنوان  یکی ازجذاب ترین  مقاصد تفریحی پایان هفته برای تهرانی‌ها شناخته شده است. اینجا نه خبری از دود هست، نه ترافیک و نه ساختمان‌های بلند و پر سروصدا و نه هیچ چیز دیگری که خاطرتان را بیازارد.

ویلای مدرن آقای نبیی که به خواسته کارفرما در دو طبقه به متراژ ۳۵۰ متر مربع طراحی شده است ،یک ویلای کاملا مدرن با مصالح چوب و سنگ و سیمان است. ویژگی منحصر به فرد این ویلا وجود استخری است که بخشی از آن سرپوشیده و بخش دیگرش روباز است. همچنین یک نشیمن بیرونی در کنار استخر با تعبیه شومینه در مرکز آن استفاده از محیط بیرون را حتی در فصول سرد امکان پذیر کرده است. طراحی دکوراسیون داخلی این ویلا با دقت به جزییات و متریال مشخص توسط تیم معمازی استودیو قاف صورت گرفته است. 

ویلا دارای سه اتاق خواب در قسمت فوقانی و یک اتاق خواب مهمان در طبقه همکف است. همچنین دارای یک پارکینگ سرپوشیده در مجاورت ساختمان ویلا است.

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.