پروژه آژانس هواپیمایی - طراحی نما ساختمان و ویلا - دفتر معماری استودیو قاف

چیدمان درست و انتخاب درست مبلمان یک فضای کاری نشان دهنده این است که چقدر کارفرما به مشتری اهمیت می دهد و اعتماد مشتری را جلب خواهد کرد.
طراحی داخلی فضاهای اداری که ارتباط مستقیم با مشتری دارند ، بسیار مهم است.آژانس های هواپیمایی نیز از این قائده مستثنی نیستند . آژانس هواپیمایی روزانه مراجعین بسیاری دارد. طراحی داخلی آژانس بر روی افرادی که مراجعه می کنند تاثیر می گذارد و باعث جلب اعتماد و بازدهی بیشتر می گردد.
در آژانس های هواپیمایی علاوه بر برنامه ریزی برای سفرها، به مراجعه کنندگان مشاوره نیز داده می شود بنابراین باید فضای مخصوصی با قرار دادن صندلی در کنار کانترها طراحی شود. همچنین برای فضای انتظار مراجعین مبلمان مناسبی در یک فضای شیک لحاظ شود. در طراحی دکوراسیون آژانس های کوچک استفاده از مبلمان مینیمال و چیدمان درست آنها باعث بزرگتر به نظر آمدن فضا خواهد شد.
نصب تابلوهای دیواری زیبا و همسو با کاربری آژانس یکی از راهکارهای مناسب برای پوشش دیوارهاست ، با طراحی لوگو و یا نام آژانس هواپیمایی بر روی دیوار ها علاوه بر تبلیغ به تزئین فضا کمک شده است.
رنگ بندی، مبلمان، مصالح مصرفی و همچنین نورپردازی مناسب بر جذابیت فضای داخلی آژانس هواپیمایی تاثیر مستقیم دارد.در عین حال جذابیت های محیطی و پویایی فضا باعث می شود تا مراجعین به راحتی با محیط ارتباط برقرار کنند.

کارفرما:
جناب آقای رضایی
موقعیت:
بلوار اندرزگو- نبش بلوچ
کاربری:
اداری
متراژ:
125 مترمربع زیربنا در 1 طبقه
سبک طراحی:
مدرن
سال ساخت:
1393
خدمات:
طراحی داخلی و بازسازی ، نظارت بر حسن اجرای کار

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.