پروژه دفتر وکالت - طراحی نما ساختمان و ویلا - دفتر معماری استودیو قاف

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت

مراجعه کنندگان ، با قرار گرفتن در محیط دفتر وکالت تحت تاثیر قرار گرفته و بر پیچیدگی‌های ذهنیشان افزوده می‌شود. بنابراین باید محیط دفتر وکالت عاری از شرایط استرس زا و پر تنش باشد، تا مراجعین با اطمینان خاطر بیشتری احساس کنند. همچنین آراستگی، زیبایی و دکوراسیون داخلی دفتر وکالت در جلب نظر ارباب رجوع و همکاری با شرکت ها بسیار تاثیر گذار است.اینجاست که اهمیت طراحی دکوراسیون اداری دفتر وکالت مهم جلوه می‌کند.
• دفتر وکالت دارای بخش های متعددی است اما اولین نگاه در لحظه ی ورود مراجعه کننده به سمت میز منشی و سپس اتاق انتظار است. دکوراسیون داخلی و چیدمان مبل ها در جذب اولیه افراد تاثیر گذار است.
• در دفاتر وکالت کوچک ، از میزهایی کوچکتر اما دارای قفسه استفاده میشود ،بر روی دیوار ها نیز از قفسه هایی برای فضای بیشتر میتوان کمک گرفت. رنگ های روشن و آینه های بزرگ ، موجب بزرگتر به نظر رسیدن محیط های کوچک می شوند.
• چیدمان وسایل دفتر وکالت باید به گونه ای باشد که محیط ، خالی به نظر نرسد چون سبب کسالت و خستگی ارباب رجوع می شود. دکوری های نفیس و کلاسیک نیز در برجسته سازی و زیبا سازی این فضا تاثیر گذار است.
• انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای دکوراسیون دفتر وکالت از اهمیت خاصی برخوردار است. بهتر است رنگ دکوراسیون و رنگ وسایل دفتر کار باهم هماهنگ باشند.استفاده از رنگ های گرم و با ابهت برای دکوراسیون چنین فضایی بهتر است.
• بهتر از نور طبیعی در طول روز برای روشنایی دفار وکالت استفاده شود. نور طبیعی و محیطی پر نور و روشن احساس امنیت و آرامش ایجاد میکند.
• بهتر است از دیوارکوب‌ها یا نورهای مخفی به جای لوسترهای شلوغ استفاده شود. همچنین نور زرد بیشتری نسبت به نور سفید یا مهتابی در محیط بکار ببرید؛ به دلیل تاثیر نور زرد روی ذهن،از نور زرد بیشتر از نور سفید و مهتابی استفاده شود.
• دیوارهای عایق صدا در دفاتر وکالت از انتقال صدا از هر بخش دفتر به بخش های دیگر جلوگیری می کنند.
• در دفتر وکالت بزرگ میتوان فضاها را به بخش های اتاق مدیریت، بایگانی، مشاوره و سالن انتظار تفکیک نمود. تفکیک فضا و ایجاد فضاهای خصوصی موجب اعتماد ارباب رجوع به شیوه کاری دفتر وکالت میشود .

رعایت نکات فوق تأثیرات بسزایی در فعالیت افراد حاضر در دفتر وکالت خواهد داشت. علاوه بر این طراحی دکوراسیون اداری دفتر وکالت ارزشمند خواهد شد. برای مشاوره دکوراسون اداری و دفتر وکالت با استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

کارفرما:
جناب آقای دکتر صامت
موقعیت:
بلوار میرداماد – نبش نفت جنوبی
کاربری:
اداری
متراژ:
65 مترمربع زیربنا در 1 طبقه
سبک طراحی:
مدرن
سال ساخت:
1393
خدمات:
طراحی داخلی و بازسازی ، نظارت بر حسن اجرای کار

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.