طراحی ویلا نمک آبرود

طراحی ویلا در نمک آبرود که از مناطق توریستی قدیمی در ایران محسوب میشود همیشه مورد توجه سرمایه گذاران و سازندگان بوده است. دهکده توریستی نمک آبرود منطقه ای رویایی در میان جنگل و دریا است،که از محبوب‌ترین مراکز گردشگری کشور است و در ۱۲ کیلومتری شهر چالوس قراردارد.جاده زیبای چالوس و هوای کوهستانی آن، جنگل های انبوه مسیر و دریای خزر، تفریحات آبی و هیجان انگیز و همچنین وجود بلندترین خط تله‌کابین در ایران دلیل شهرت بسیار زیاد این دهکده توریستی در بین گردشگران است.

بسیاری از ویلاهای موجود در نمک آبرود قدیمی و فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند، برای بازسازی ویلا های خود با ما در استودیو قاف تماس بگیرید.

طراحی ویلا نمک آبرود

پروژه ویلایی نمک آبرود که در این دهکده واقع شده است ، در سه طبقه و به سبک طراحی ویلای مدرن انجام شده است.طبقه سوم تنها شامل یک شاه نشین و تراسی در جلوی آن میباشد،این فضا باعث ایجاد اختلاف سطح در سقف شیروانی شده است و به جلوه بصری در طراحی نما ساختمان کمک شایانی کرده است.

متریال های مورد استفاده در این ویلا، سیمان نانو، ترموود و فلاشینگ است.سیمان نانو به دلیل قیمت مقرون به صرفه و مقاومت مناسب از مصالح پر طرفدار مورد استفاده در شمال کشور میباشد.انتخاب پیمانکار مناسب در اجرای این سبک از نماها بسیار مهم است و در کیفیت نهایی کار تاثیر بسزایی دارد.

برای ساخت ویلا ، براورد هزینه نهایی و اجرای سبک های مختلف و دریافت مشاوره در زمینه انتخاب پیمانکاران ویلا میتوانید با مشاوران ما در استودیو قاف تماس بگیرید.

کارفرما :
جناب آقای چراغی
موقعیت:
مازندران، نمک آبرود
کاربری:
ویلایی
متراژ :
450مترمربع زیربنا در سه طبقه
سبک طراحی :
مدرن
سال ساخت:
1400
خدمات :
طراحی پلان ، نما و طراحی فاز 2

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.