طراحی ویلا رویان - آقای هاشمی

پروژه طراحی ویلا رویان مازندران متعلق به جناب آقای هاشمی یکی از شاخص ترین ویلا ها در یکی از شهرک های ویلایی ونوش از مناطق ویلایی اطراف رویان می باشد.. شهرستان رویان یکی از شهرهای استان مازندران و از توابع شهرستان نور می باشد. طراحی ویلا در رویان در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است. آب و هوای مناسب، اقلیم زیبا و رشد سرمایه گذاری و توجیه اقتصادی بالا برخی از دلایل علاقه سرمایه گذاران یا مصرف کنندگان ویلا به ساخت و طراحی ویلا در رویان می باشد. پروژه ویلایی رویان یکی از پروژه های طراحی ویلای استودیو قاف در شمال کشور می باشد. برای طراحی ویلا در رویان و مشاوره ساخت ویلا در مناطق مختلف مازندران با مشاورین استودیو قاف تماس بگیرید.

طراحی ویلا رویان 

پروژه ویلایی رویان جناب آقای هاشمی به سبک  مدرن، با توجه به تم و فضاسازی دارک و تیره طراحی شده است. در طراحی نما و هچنین در طراحی دکوراسیون داخلی و حتی چیدمان مبلمان استفاده از رنگ تیره مشهود است. تمامی مراحل طراحی ویلا شمامل آماده سازی نقشه های اجرایی ، نقشه های سه بعدی، طراحی محوطه ویلا، طراحی روف گاردن و نظارت بر اجرا بر عهده شرکت معماری استودیو قاف بوده است.  این ویلا در منطقه رویان مازندران و به صورت تریپلکس و با توجه به اصول و نکات طراحی ویلا در شمال کشور ساخته شده است. ترکیب فلز و رنگ تیره با رنگ گرم و طبیعی چوب ترکیبی جذاب به وجود می آوردند. سقف شیروانی ویلا در زیر سقف اتاق ها و فضاهای طبقه بالا سبک روستیک را نیز یادآور میشود.

برای مشاوره ساخت و طراحی ویلا در رویان و بهره مندی از خدمات مشاوره فنی و مهندسی رایگان می توانید با مشاورین استودیو قاف تماس حاصل فرمایید. ضمنا اگر قصد خرید ویلای آماده در شهرستان رویان و نور را دارید برای اطلاعات تکمیلی می توایند مطلب راهنمای خرید ویلا در نور را مطالعه فرمایید.

کارفرما :
جناب آقای هاشمی
موقعیت:
مازندران، رویان
کاربری :
ویلایی
متراژ:
750مترمربع زیربنا در سه طبقه
سبک طراحی :
مدرن
سال ساخت :
1401
خدمات:
طراحی پلان ، نما و محوطه، طراحی فاز 2

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.