طراحی کافه و رستوران مدرن - طراحی نما ساختمان و ویلا - دفتر معماری استودیو قاف

خرداد ۱, ۱۳۹۹by استودیو قاف0

Origin Grill & Bar سنگاپور

طراحی داخلی گریل بار

طراحی کافه و رستوران، از جمله پر طرفدارترین زیر شاخه ها در زمینه طراحی داخلی می باشد. از زمانی که در سال ۱۹۷۱ هتل شانگری لا در سنگاپور افتتاح شد به دلیل داشتن لابی مجلل از سنگ مرمر و لوسترهای آن و همچنین مجموعه ای بی نقص از رستوران هایش، از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

طراحی رستوران توسط استودیوی طراحی A Work of Submission و برای ادای احترام به گذشته سنگاپور ساخته شده است.در طراحی داخلی این فضا، از مجموعه قطعات جداگانه ای استفاده شده است. یک نیمکت سرتاسری قوسی شکل چوبی که الهام گرفته از سکوی ایستگاه قطار قدیمی است با روکش چرمی که در بالای آن رواقی در سقف تعبیه شده فضا را به دو قسمت تقسیم کرده است.

طراحی گریل بار

 

ترکیب چوب و نوارهای طلایی که در لبه قوس ها کار شده با مبلمان چرم آبی رنگ و پرده های مخمل آبی نفتی در کنار سرآشپز که مشغول تهیه یک کباب فصلی است، محیطی گرم و شرقی ایجاد کرده است.

طراحی گریل بار

در طراحی رستوران و اجرا این گریل بار از طعم های اصیل، ماجراجویی و تاریخ برجسته تجارت در سنگاپور و جذابیت های پر زرق و برق استوایی الهام گرفته شده است.

منو این رستوران شامل غذاهایی دریایی که با قلاب ماهیگیران سواحل اندونزی ، فیلیپین و نیوزلند صید شده اند میباشد، همچنین غذاهای لذیذی که از گوشت گاوهایی که با علوفه خالص تغذیه شده اند.

طراحی گریل بار

 

طراحی گریل بار

 

 

نمونه های طراحی و اجرای رستوران دفتر معماری استودیو قاف

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.