عکس ویلاهای لاکچری و لوکس

فروردین ۸, ۱۳۹۹by استودیو قاف5

امروزه ساخت و طراحی ویلای لوکس به سبک مدرن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. توجه به آرامش و رعایت فراغت در ساخت ویلا و ساختمان های ویلایی در شمال کشور ، لواسان ، اطراف تهران و کرج و سایر نقاط طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. عکس ویلاهای لاکچری و لوکس می تواند یک منبع الهام خوب برای طراحان و سازندگان ویلا باشد. در این مطلب با بررسی مختصری از چند نمونه طراحی ویلای لوکس در ایالت کالیفرنیا و سایر نقاط جهان و عکس هایی از سایت لاکچری پورتفولیو شما را با برخی گرایشات در ساخت ویلای مدرن و لوکس آشنا می کنیم. عکس نمونه ویلا های لوکس و شیک زیر که عکس آنها قرار داده شده تنها تعدادی از طرحهای ویلاهای لوکس و مدرن قابل اجرا توسط شرکت معماری استودیو قاف می باشد. برای مشاهده بیشتر عکس ویلای لوکس و لاکچری در سبک های مدرن و کلاسیک یا در صورت تمایل به طراحی ویلا باغ با شماره های شرکت معماری استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

 

مشاوره رایگان طراحی و ساخت ویلای لوکس: ۰۹۱۲۳۷۳۰۷۶۵

چند نمونه عکس ویلای لاکچری

نمونه های از عکس ویلاهای لوکس و خانه های ویلایی با طراحی چشمگیر در این مطلب نمایش داده شده است. بدیهیست اجرای تمام المان ها و طراحی های لاکچری ویلاها و اقامتگاه های زیر در کشور عزیزمان ایران نیز امکان پذیر است. عکس ویلاهای لاکچری زیر به منظور ایده گرفتن برای طراحی ویلا در نظر گرفته شده است.  همچنین با توجه به هزینه های پایین تر مصالح و نیروی کار و امکان اجرای پلان ویلای لوکس توسط متخصصین معماری هزینه ساخت ویلا در ایران و اجرای طراحی ویلای لوکس و لاکچری بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی خواهد بود. برای مشاوره رایگان برای طراحی ویلا و برآورد هزینه طراحی و ساخت ویلا با مشاورین استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

طراحی ویلای لاکچری

طراحی ویلای لاکچری مدرن

ساخت ویلای لوکس روی شیب

ویلای لاکچری

طراحی ویلا لوکس

طراخی ویلای لوکس

ساخت ویلای لوکس لواسانات طراحی ویلای مدرن

طراحی ویلای مدرن بتنی

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا

طراحی محوطه ویلا

در طراحی محوطه ویلا و باغ همانوطور که در عکس ویلاهای لاکچری زیر نشان داده شده باید به شرایط محیطی توجه خاصی کرد. برای مثال ساخت ویلا روی زمین شیبدار در مناطقی مانند لواسان ، فشم و رودهن و مشا نیازمند طراحی خاص و رعایت اصول معماری و مهندسی دقیق است.  برای طراحی ویلای لوکس روی شیب می توان از ایجاد اختلاف سطح ، دوبلکس نمودن یا سه طبقه کردن ویلا و فضا سازی خاص با ایجاد باغچه ، فضای سبز با چمن مصنوعی ، استخر و ایجاد محوطه نشیمن و بازی استفاده کرد.

ساخت محوطه ویلا مدرن

طراحی محوطه ویلا لوکس

ساخت ویلا روی شیب

ساخت محوطه ویلای لوکس

محوطه سازی ویلا

طراحی ویلا مدرن

دکوراسیون و فضای  داخلی ویلا

در طراحی دکوراسیون داخلی این ویلا توجه خاصی به  به کار گیری عناصر تلفیقی مدرن و کلاسیک در کنار هم انجام شده است. ولی گرایش کلی به سمت طراحی سبک مدرن می باشد. در طراحی و تزیین فضاهای داخلی از مبلمان شیک و عتاصر لوکس و چشم نواز استفاده شده است. ولی صرفا لوکس بودن مبنای کار نیست واستفاده از المان های مینیمالیستی به طراحی حال و هوای راحت و احساس خوب زندگی در ویلا به دور از هیاهوی شهری کمک فراوانی می کند.

طراحی داخلی ویلا لوکس

طراحی داخلی ویلا لوکس

طراحی لوکس داخل ویلا

طراحی داخلی ویلای لوکس مدرن

سرویس بهداشتی لوکس ویلا

طراحی داخلی لوکس

فضای نشیمن ویلا

سرویس بهداشتی لاکچری

نشیمن لوکس

دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی دکوراسیون ویلا

چند استخر خانگی سرپوشیده ویلاها

طراحی استخر سرپوشیده

طراحی استخر خانگی

ساخت استخر سرپوشیده

مشاوره طراحی ویلای لوکس در تهران و شمال

برای طراحی و ساخت باغ و ویلای لوکس و مدرن نیاز به بررسی و ارزیابی موارد مختلفی می باشد. این موارد از طراحی پلان ویلا و گرفتن تاییدیه های پلان و نقشه ساخت تا برآورد هزینه، برنامه ریزی برای ساخت و اجرا و نکات فنی و جزییات معماری را شامل می شود. تیم حرفه ای ما در دو دفتر معماری  با تخصص فراوان در طراحی و اجرای پروژه های حرفه ای در کنار شما می باشد. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

5 دیدگاه

  • میرحسینی

    آگوست 13, 2022 at 3:07 ق.ظ

    اینها عکس ویلا های لاکچری و بسیار شیک هستند. ممنون که این عکسها رو قرار دادید. آیا امکان انجام همچین پروژه ای در شمال کشور در منطقه ویلایی رویان برای بنده توسط دفتر معماری شما وجود داره ؟

    پاسخ

  • australian wine

    می 4, 2020 at 11:14 ب.ظ

    I loᴠe wһat you ɡuys tend to be up too.
    Such clever work and exposure! Keep up the terrific workѕ guys I’ve adԀed
    you guyѕ to our blogroll.

    پاسخ

    • قاف استودیو

      می 23, 2020 at 5:08 ق.ظ

      your comment makes us more eager

      پاسخ

  • علیزاده

    مارس 27, 2020 at 2:39 ق.ظ

    عکس های بسیار الهام بخش و زیبایی برای طراحی لوکس ویلا هست. حتما بعد از تعطیلات با دفتر شما تماس خواهم گرفت

    پاسخ

    • قاف استودیو

      می 23, 2020 at 5:06 ق.ظ

      ما در خدمت هستیم برای طراحی ویلا مورد نظر شما

      پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.