طراحی ویلا سرخاب - کریمی

طراحی ویلا در سرخاب در سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. منطقه سرخاب یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق تهراندشت کرج و با فاصله ۵۰ دقیقه ای از تهران می باشد. سرخاب یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق ویلایی اطراف شهر کرج است که به خاطر طبیعت بکر و آب و هوای بی نظیر مانند نگینی در منطقه تهراندشت میدرخشد. با توجه به نزدیک بودن این منطقه به شهر کرج و سرسبز بودن سرخاب، این منطقه مورد توجه خریداران ملک و سرمایه گذاران قرار گرفته است. پروژه های طراحی ویلای کوچک  و ساخت ویلا باغ های فلت در این منطقه در سالیان اخیر رونق فراوانی گرفته است.

در سال های اخیر پروژه های ویلایی بسیاری در منطقه سرخاب و تهراندشت راه اندازی و بهره برداری شده است. پروژه های این منطقه غالبا به صورت شهرکی و در یک طبقه اجرا میشوند. تیم معماری استودیو قاف دارای چندین پروژه طراحی ویلا در سرخاب و همچنین پروژه های ساخته شده و اجرا شده بسیاری در منطقه می باشد. پروژه طراحی ویلای سرخاب جناب آقای کریمی یکی از این نمونه کارها می باشد. برای سفارش طراحی و ساخت ویلا در سرخاب و مشاوره در این موارد می توانید با تیم استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

پروژه طراحی ویلا سرخاب

پروژه ویلایی جناب اقای کریمی نیز در یک طبقه ،به سبک مدرن و دارای فضاهای کاملا تفکیک شده برای استفاده ساکنین طراحی شده است. طراحی استخر در سکوی همسطح ویلا، نشیمن خارجی در فضای کناری ویلا و منتهی به پله های طراحی روف گاردن، آلاچیق مجزا در ضلع دیگر محوطه و روف گاردن کاملا مجهز و مجزا از محوطه در سطح بام به تفکیک طراحی و اجرا شده اند. برای طراحی ویلا در منطقه سرخاب تهراندشت و سایر مناطق کشور با تیم استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

کارفرما:
جناب آقای کریمی
موقعیت:
سرخاب، البرز
کاربری:
ویلایی
متراژ:
150 مترمربع زیربنا در یک طبقه
سبک طراحی :
مدرن
سال ساخت :
1401

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.