طراحی ویلا سیسنگان - جناب آقای طاهری

طراحی ویلا در سیسنگان مازندران

پروژه طراحی ویلا در منطقه سیسنگان استان مازندران توسط شرکت معماری استودیو قاف کاملا به سبک مدرن طراحی شده است. استقبال کارفرمای این پروژه ویلایی از رنگ های تیره و متریال های اکسپوز، دست طراحان گروه معماری استودیو قاف را باز گذاشت تا بتوانند ترکیبی مناسب از مصالح مدرن به دست اوردند. استفاده از سنگ گرانیت مشکی در ساخت ویلا به همراه سنگ بازالت بروکن شده همچنین بتن اکسپوز مارا به خواسته مان نزدیک تر کرد.استفاده از چوب برای گرم تر کردن نما و بالانس رنگ ها بوده است.

پلان این ویلا در سه طبقه ۲۵۰ متری کشیده شده است، که در طبقه اول فضاهای عمومی، در طبقه دوم فضاهای نیمه خصوصی و در طبقه سوم فضاهای کاملا خصوصی جانمایی شده است. ساخت این ویلا به شیوه مدیریت پیمان توسط پیمانکار حرفه ای با نظارت تیم معماری استودیو قاف در حال انجام می باشد.

در صورتی که قصد ساخت ویلا یا طراحی ویلا در سیسنگان و سایر مناطق استان مازندران و کشور را دارید می توانید با تماس با شماره های تماس سایت از خدمات مشاوره رایگان استودیو قاف استفاده نمایید. استودیو قاف با بیش از صدها نمونه کار طراحی ویلا ؛ طراحی نما، طراحی دکوراسیون داخلی و ساخت ویلا و پروژه های مسکونی و اداری آماده همکاری با کارفرمایان و مالکین محترم می باشد.

طراحی ویلا سیسنگان

کارفرما :
جناب آقای طاهری
موقعیت :
مازندران، سیسنگان
کاربری :
ویلایی
متراژ:
750مترمربع زیربنا در سه طبقه
سبک طراحی :
مدرن
سال ساخت :
1400
خدمات :
طراحی پلان ، نما و محوطه، طراحی فاز 2

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.