طراحی ویلایی تنکابن - آقای جواهری

طراحی ویلا در تنکابن در استان مازندران با طراحی مدرن از نمونه کارهای طراحی ویلا توسط استودیو معماری قاف می باشد. این پروژه طراحی ویلایی در شهر تنکابن به سفارش جناب آقای جواهری طراحی شده است. شهر تنکابن در مسیر جاده چالوس به رشت و در استان مازندران واقع شده است و به دلیل آب و هوای معتدل منطقه، یکی از شهرهای توریستی شمال کشور محسوب میشود.چشمه آبگرم فلکده، جنگل های دوهزاراز جاذبه های گردشگری تنکابن به شمار میروند.عوامل بالا گردشگران را به ساخت ویلاهای شخصی در منطقه تنکابن تشویق کرده است که علاوه بر سرمایه گذاری از امکانات منطقه نهایت استفاده را بکنند. طراحی ویلا در تنکابن و مناطق اطراف آن چه به صورت مشارکت در ساخت توسط بومیان منطقه ، مدیریت پیمان یا ساخت و ساز های شخصی در سالیان اخیر رواج و رونق فراوانی پیدا کرده است.

طراحی ویلا در تنکابن

پروژه طراحی ویلای تنکابن آقای جواهری به خواسته کارفرما در دو طبقه به متراژ ۲۵۰ متر مربع و با سقف شیروانی طراحی شده است. این ویلا از نظر سبک معماری یک ویلای کاملا مدرن و دارای طراحی نمای مدرن با مصالح چوب و سنگ و سیمان است. سقف خاص ویلا که از جنس ورق پیش بینی شده است آن را از سایر طرح های مشابه، مجزا کرده است. همچنین محوطه سازی ویلا با توجه به اقلیم و عناصر طبیعی منطقه شمال کشور صورت گرفته است. کلیه مراحل پروژه طراحی ویلا تنکابن آقای جواهری از تهیه طرحه های سه بعدی ، نقشه های اجرایی ، فاز ۲ معماری  و طراحی دکوراسیون داخلی توسط دفتر معماری استودیو قاف انجام شده است. با نگاهی به طراحی های داخلی، نهایت استفاده از فضای شیروانی را درمیابید. ویلای تنکابن آقای جواهری دارای سه اتاق خواب در قسمت فوقانی و یک اتاق خواب مهمان در طبقه همکف است.

پروژه طراحی ویلای آقای جواهری یکی از چندین نمونه کار طراحی ویلای استودیو قاف در تنکابن و مناطق اطراف آن می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر، مشاوره و سفارش طراحی ویلا در تنکابن و سایر شهرهای استان مازنداران  با تیم معماری استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

کارفرما:
:جناب آقای جواهری
موقعیت:
:تنکابن، مازندران
کاربری:
:ویلایی
متراژ:
:250مترمربع زیربنا دو طبقه
سبک طراحی ویلا:
:مدرن
سال:
:1399
خدمات:
طراحی پلان ، نما و محوطه، طراحی فاز 2

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.