طراحی ویلا طاووسیه کرج - جناب آقای بافقی

این پروژه مدرن، در دو طبقه 185 متر مربعی مجموعا حدود 380 متر مربع و در منطقه ویلایی نشین موسوم به کردان و شهرک طاووسیه ازشهرهای اطراف تهران واقع شده است

طراحی پروژه ویلایی طاووسیه کرج، در دو طبقه ۱۸۵ متر مربعی و در منطقه ویلایی نشین شهرک طاووسیه ازشهرک های اطراف کرج واقع شده است. طراحی ویلای طاووسیه به سبک مدرن و به صورت دوبلکس انجام گرفته است. زمین ویلا یک ملک جنوبی است و در واقع ویلا در ضلع جنوبی ملک واقع شده است. استفاده از متریال هایی چون بتن اکسپوز، میکروسمنت، ترموود، ورق گالوانیزه، نحوه طراحی راه پله و استفاده از سرامیک اسلب در قطع بزرگ در این پروژه بر مدرن بودن طرح تاکید دارد. کلیه خدمات طراحی و اجرا و ساخت ویلا به عهده شرکت مهندسی معماری استودیو قاف بوده است.

طراحی ویلا طاووسیه کرج

تاکید بر استفاده از نمای شیشه ای با شیشه های بزرگ و قدی و همچنین تراس های بزرگ و متصل در اجرا و ساخت ویلا طاووسیه کرج برای به حداکثر رساندن دید از داخل به فضای بیرون و باغ بوده است. همچنین استفاده از پوشش گیاهی سبز در لبه تراس ها و طراحی محوطه ویلا لطافت را به نما و فضای این ویلای مدرن اضافه کرده است. در پروژه ویلایی شهرک طاووسیه باغ به دو فضای شمالی و جنوبی تقسیم شده است.  در واقع حیاط جنوبی، همان ورودی ویلا محسوب میشود و برای همین محرمیت بیشتری در نما دیده میشود. بنابراین استخر و فضای نشیمن خصوصی در حیاط شمالی و بخش خصوصی ویلا قرار گرفته است. در همین راستا، دسترسی آشپزخانه هم از ضلع شمالی است. همچنین طراحی روف گاردن نیز در این ویلا انجام شده است.

دفتر معماری استودیو قاف دارای بیش از ۱۰۰ پروژه ویلایی اجرا شده در سراسر کشور می باشد. برای طراحی ویلا درشهرک  طاووسیه و کردان و  سایر نقاط با استودیو قاف تماس حاصل فرمایید.

کارفرما:
سرکار خانم سلیمانی
موقعیت:
کرج کردان شهرک افشاریه
کاربری:
مسکونی
متراژ:
380مترمربع زیربنا در دو طبقه
سبک طراحی:
مدرن
سال ساخت:
1400
خدمات:
طراحی پلان ، نما و محوطه، طراحی فاز 2

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.