طراحی دفتر کار شرکت Too Faced

شهریور ۹, ۱۳۹۹by استودیو قاف0

وقتی وارد دفترشرکت فروش لوازم آرایشی Too Faced در منطقه اورنج کانتی کالیفرنیا می شوید، تصور کردن این فضا به عنوان دفتر پیشین یکی از شعبایت شرکت راهنمایی و رانندگی کاری دشوار است.  بنیانگذار این طرح، مدیر خلاق برند اصلی جرود بلاندینو است. فضای ۰۰۰،۶۰ فوت  مربعی، چیزی است  که خارج از تصور یک  نوجوان است – درست  در زیر پالت رنگی و زرق و برق دار صورت ی و طلایی و لامپ های  بزرگ در ورودی که به نوعی غیر واقعی به نظر می رسد. طراحی دکوراسیون شرکت آرایشی

  طراحی دکوراسیون داخلی این دفتر بازتابی از شور و شوق و جنب و جوش زنانه شرکت است ، ه مراه با ایستگاه های کاری صورتی. در حقیقت، بلاندینو بسته بندی محصول را به عنوان منبع الهام بخش در کل  فضا در نظر می گیرد . 

به عنوان مثال هر یک از اتاق های کنفرانس را که بلاند ینو برای استراحت در نظر گرفته است را تصو ر کنید. البته فضایی پوش یده ا ز کاغذ دیواری طلایی و  عکس بوسه و صندلی های مخمل صورتی در آن  مکان وجود دارد، در حالی اتاق آبی و سفید کنفرانس پاریس با الهام از بسته بندی های برند آقای ر ایت براش طراحی شده است. لوسترهای کریستالی سفید، یک میز مرمر سفارشی و صندلی ها ی چرمی نرم ، به گونه ای طراحی شده اند که احساس می کنید روی یک کیف دستی نشسته ای د” و در مجاورت  جعبه رنگ نقاشی م ی باشد که آثار ان را در بیشتر قسمتهای دفتر پیدا خواهید کرد. گرچه این مکان برای کار در نظر گرفته شده است  اما برای بلاندینو مهم بود که کاوش  ،Too Facedمفهوم این برند را منعکس کند: تولید لوازم آرایشی سالم. به همین دلیل است که یک مکان وجود دارد که کارمندان می توانند تصاویر ” سگ های ” خود را به دیوار آویزان کنند. 

فضای داخلی شرکت طراحی

بلاندینو که هر روز شبدر چیواوایی خود را به دفتر می آورد همچنین مکانی برای دویدن سگ ها در دفتر راه اندازی کرده تا کارمندان بتوانند در بین جلسات با سگ های خود بازی کنند. یک مکان دارای منقل زمینی با صندلی های دنج، کارمندان را تشویق می کرد ت ا ناهار خود را بیرون از خانه بخورند.  

  اگرچه شغل بلاندینو، در حیطه  دکوراسیون  نیست، اما یکی از نزدیکتر ین دوستانش، مری مک دونالد به وی کمک کرد؛ بطوری ک ه تأثیر وی در دفتر بلاندینو مشهود است، جایی که کاغذ دیواری به سبک معماری چینی و یک میز مرمر حرفه ای توسط لوگوی Too Faced به صورت طلایی طراحی شده که البته ظاهر زیبایی ایجاد می کند.

طراحی داخلی استارتاپتم اصلی طراحی فضای داخلی صورتی کمرنگ است. لوسترهای قدیمی ایتالیایی و  نیمکت  های صورتی کمرنگ فضا را سامان می بخشند، اما یک صندلی ببری قدیمی Scalamandré و میز بار مخفی پر از شامپاین نشان می دهد که بنیانگذار  این مکان می دانسته که چگونه سرگرمی داشته باشد و لذت ببرد. 

 

دیدگاه خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد الزامی مشخص شده است.